0

BKK Blog

Hey friends, welcome to my BKK blog post!

Some of my fav places to shop in Bangkok is Talad Neon night market, Pratunam market & Rod Fai 2 night market. Think if i were to come back to BKK again, it’ll be for the food. ❤

IMG_7004

How much is that doggie by the window

At the House of Paws Dog Cafe in Bangkok!

IMG_6930

woof! i freaking love this shaggy looking dog. haha

IMG_6965IMG_6913IMG_6893IMG_6882IMG_7377IMG_7381IMG_7392

IMG_7400

rejected..

IMG_7406IMG_7419IMG_7121IMG_7126IMG_7413img_6819.jpgIMG_7138

IMG_7429

Yummyyy

IMG_7445

IMG_7315IMG_7318IMG_7185IMG_7190IMG_6878

IMG_6848

must eat ok.. damn nice this bbq ribs

Rod Fai 2 Night Market near Thailand Cultural MRT, the GRILLED FISH and this BBQ ribs is must try here!

IMG_7177

K Maison Hotel is probably 15 minutes walk to Pratunam morning market. I really love the interior and design of the whole hotel. It’s super bright with blue and white theme. However the downsides are: there is no lift & we stayed on the 4th floor so we had to carry our luggages down also, it’s not super near the central as compared to other hotels. But for it’s looks and all, i think its still worth a stay to try it out. But I think location wise, it may not be the best when it comes to shopping.. esp when i’ve tried other hotel like Centara Pavillion, which i think the location would be more ideal. 🙂

IMG_7453

IMG_7467

home sweet home, till next time, BKK!

IMG_7479

Thanks for dropping by my lovely babies! ❤ Till next time~

Advertisements
0

Thailand Khao Yai Blog 3D2N

Hello my friends, haha as usual, i took forever to update my travel blog. Haha almost one year has passed since I last went to Thailand where I explored to Khao Yai (2days) and BKK (2 days) from 26th- 30th Sept 2017. As i’m typing this, my memory abt the trip is slowly coming back to me. 🙂 I booked my flight on AirAsia during a promo so its only SGD100/pax both ways. But I made a big mistake which is to bring my hello kitty luggage which is not cabin size, omg.. so i ended up paying abt 60-ish for the excess luggage to it check in.. don’t be like me. Was contemplating to go between Hua Hin and Khao Yai but realised there wasn’t much in Hua Hin so we decided that KY was a better choice.  Anyways read on for more exciting pics coming up!

IMG_5687

View before take off

IMG_5689

IMG_5706

Tour buddies for the trip

IMG_5698

yay my bodyguard for the trip

IMG_5726

can’t get sick of this view ❤ 

After we landed at Survarnabhumi International airport, we had airport transfer to bring us from airport to Khao Yai, tour around Khao Yai and back to BKK city booked through Klook.

IMG_5924

wine tasting at PB wine valley- unfortunately it rained earlier so we didn’t go on the winery tour. Just managed to chill in the restaurant for wine tasting. 

IMG_5923IMG_5929IMG_5734

IMG_5818

convenience store food- basil rice, yums

IMG_5832

Visited The Chocolate Factory and when they say its a factory, it’s always not a factory.. ended up being some chocolate shop and chocolate cafe. But anywaysss- the food is damn yummmm haha i love the choco fondue! oh the decor of the place is quite pretty too. 

IMG_5831

IMG_6046

hehe ❤

IMG_6682

The chocolate is very rich.

Ended off our day by retreating back to our hotel.

IMG_5834

welcome drinks at Botanica Khao Yai resort

IMG_6043

hahah erm the bathtub is really cool ok, it’s made up of stone & it took damn long to fill up the tub..

Good Morningggggg! When we reached hotel last night, outside was dark so we didn’t manage to see this. But when we woke up, i was like omg. DAMN PRETTY. ❤

IMG_6060

LURVE THE VIEWWW

IMG_6086

omg i wish i can wake up to this everyday

IMG_6619

IMG_6534

dip in the pool

IMG_6525

Headed out for more sight seeing!

IMG_6091

Primo Piazza

IMG_6097IMG_6341IMG_6137IMG_6139

IMG_6392

alpacas! hehe

 

IMG_6235IMG_6138IMG_6084IMG_6072IMG_6071

IMG_6686

Mushroom Farm

IMG_6654IMG_6657

IMG_6658

black fungus

IMG_6655

lingzhi tea

IMG_6700

Khao Yai National Park

IMG_6795IMG_6794IMG_6783IMG_6801IMG_6775IMG_6778IMG_6804

Waned to go Farm ChokChai but they had several tour timings which we weren’t aware of.. so ended up missing the show. we spent out time eating instead before heading to BKK for our shopping tour. Hehe.

IMG_6626

Best ice-cream ever… ❤ (biased me) but seriously, it’s damn good.

IMG_6625

Trip to be continued in the next post.. ❤

0

BKK blog final (Centara Watergate pavilion hotel, Rabbito Café & Rod Fai 2 market)

Hellooooooo, this shall be the final post for my BKK trip!

First thing we did was to check out of Berkeley hotel & changed hotels to Centara Watergate Pavilion which was a stone’s throw away from each other. I cannot help but say I like this hotel wayyyyyy better then the other one as I prefer bright and modern hotels rather then traditional looking ones. They even seated us down and served us welcome drinks and towels. ❤

IMG_2858

we have welcome drinks 😀

IMG_2865IMG_2867

IMG_2868

pretty view from our room

IMG_2869IMG_2888

Went nearby for lunch around pratunam area after we settled down

 

IMG_2890

Lunch 😛

IMG_2892IMG_2893

There were a lot of places that we wanted to visit closed on Mondays, so we had to search for places to go. So we didn’t do much that day & just went to Siam area to walk ard followed by going to Big C to grab some snacks.

IMG_2896

IMG_2900

tried this durian crumbstick. haha so cute shaped like a real durian but it’s just durian ice cream

IMG_2990

Dinner at the shop called Singapore in chinese.. recommended by the hotel staff

IMG_2991

cheaper version of mini melts

IMG_2998

ending of the night with the white grape flavored drink. yummy too 🙂

IMG_3044

good morninggggg everyboday

IMG_3071

ready for the exciting day ahead causeeeeee i’m so excited to meet the BUNNIES!

IMG_3105

IMG_3145

Feelin hk when we’re in bkk. The wonton noodles actually tastes good. few shops down the famous soi19 wonton noodles that was closed.

IMG_3146

IMG_3154

this is it everyone, this is it.. the entrance to Rabbito Café!!!!!!!!!

IMG_3156

the hall of fame- gallery of bunnies

IMG_3176

OMG this super ruan mian mian looking bunny.. too ke ai! ❤

IMG_3185

this bunny super affectionate

IMG_3193

haha cutieeee

IMG_3229

Omg look at thissss, this cute bundle of bunny cuteness

IMG_3224

omma and the bunnies

IMG_3227

got this dessert and another finger food as we had to have a minimum spending of 100 baht per pax. which i didn”t really care about cause i was too excited to be ard so many baby bunnies. omma had to keep telling me to eat first cause the bunnies wont go away but I couldn’t, I really couldn’t. ahhaha

IMG_3238IMG_3241IMG_3245

IMG_3248

little fur animals having some serious gathering

IMG_3251IMG_3255IMG_3259IMG_3364

IMG_3362

this cute little baby bunnyyyyyy took me so long to catch her cause she’s so tiny and hopatie.. 😀

IMG_3367

IMG_3363

guess which is the real bunny

IMG_3368

sorry for being too bunny crazy.. haha and one disclaimer: although i have a rabbito at home, I only responsible for playing and feeding them.. the other tasks are beyond me. hahahahah 😛

IMG_3275

Damn yumz!!!!!!

IMG_3277

at Rod Fai night market 2, behind esplanade mall

IMG_3279

omma’s craving

IMG_3280

DA BOMB.. inside is so good! MUST EAT AGAIN WHEN IN BKK

IMG_3288IMG_3281IMG_3286

IMG_3287

anyone up for some fried insects??

IMG_3300

mai dong xi, chi dong xi. mai dong xi, chi dong xi

IMG_3307IMG_3309

IMG_3311

how cuteee.. this adorable doggie. one of the dog breed i wish to have, beagle ❤

IMG_3313

this 7-11 sandwich is also damn good really

IMG_3314

cheese sausages ❤

IMG_3318

time to check outttt… 😦

IMG_3333

we did online check-in so managed to zoom past the crowd of ppl queuing *phew*

IMG_3337

this noodle place at the S airport.. called Chinatown. Do not ever eat there. the duck is ok, but the noodle is just ew & very overpriced. 😦

IMG_3340

starbucks is more worth the moolahs

IMG_3370

our last few moments in bkk

IMG_3371

good bye bkk, i”ll miss you till we meet again~

IMG_3375

I can’t decide which pic to post & since its my blog, i’ll post all 4 plane view pics!! 😀

IMG_3379IMG_3380

IMG_3382

they even have a blanket to keep you warm ❤

IMG_3395

snuggles

IMG_3404

love plane food

IMG_3405

IMG_3410

happiness in a pic

0

BKK Day 2 (Floating market+Chatuchak+JJ green)

Hey there and here’s my day two activities for the day.

We went on a trip to the Damnoen Saduak floating market which is about 99km away from Platinum mall shopping centre so it took us about an hour plus to reach. Snoozed my way there~ Hehe :p Omma and I booked the cab a day before with the driver to send us there and to arrange a private boat to bring us around the floating market. Spent 2800baht for the two-way cab transfer and private long tail boat. Think it would have been cheaper if we went on tour tgt with other people but then, it’s better to go ourselves as we can have the whole boat to ourselves so we could go wherever we wanted. we both just nua-ed on the boat so we didn’t get out of the boat to walk around. Haha 🙂

IMG_2554

At the floating market

IMG_2561

Poor little scuffled up animal

IMG_2565

Feelin like i’m on a holiday

IMG_2574

IMG_2587

SGD $8 worth of phad thai..

IMG_2591

the view

IMG_2600IMG_2608IMG_2618IMG_2624

IMG_2691

aftermath after the longtail boat speed

IMG_2698

After the floating the market, our driver dropped us down at Chatuchak Weekend for some shopping!

IMG_2709

IMG_2716

brought omma to try this famous chicken noodle soup but she didn’t really like it. 😦

IMG_2723

IMG_2739

haha ft. the angmo who photobombed us

IMG_2755

the coconut nut is a giant nut, if you eat too much you get very fat

IMG_2747IMG_2749

IMG_2798

this bbq is damn YUMZ, omma loved it.

IMG_2805

did my nails while the omma went to do her leg massage, super love itttttt! hehe so cute~ the manicurist helped to blend my design nicely with each other. Think she was proud of her work so she took a pic of it.. haha

IMG_2808

IMG_2811

supperrrrrr! this wings from Talad Neon night market which is downstairs our hotel, tasted nicer then the ones from greyhound to me. 🙂

IMG_2813

ending off the night on a sweet note

 

 

 

 

It was both our virgin trip to the floating market & we both wanted to go to experience how’s it like. It’s worth it to go down to have a look but don’t get your hopes too high cause we didn’t feel like there’s a lot of things actually. Or maybe there a lot of things to see if you get down the boat? (which we didn’t) Mainly love BKK for the food!!! Been eating all day all night while we were there. HAHA. To be continued.. our hotel change to Centara Pavilion Watergate hotel which is prettier and better then Berkeley. 😀

0

Bangkok Blog 5D4N

Hello, I’m back. Which means I just came back from a holiday! Haha 🙂 Have been real busy and I’m just being disciplined enough to update my travel blog & pictures so that I can record them and keep them as memories. Usually I’ll store my photos in phones/thumbdrives/other ppl’s hard disks so yeahhhh, it’s everywhereeeee. You know, the saying goes don’t put all the eggs in one basket. Anyways, enough blabbering.

Time flies cause I’ve finally finished my first semester of Uni!! Gosh that was tough, juggling between work and studies. I had two month’s break before school starts again next week. 😦 Thankfully I managed to squeeze in a holiday from 15-19th July 17 before school starts again. I managed to grab some super awesome good deal for my flights on Cathay Pacific as they were having an OCBC card promotion so for SIN/BKK & BKK/SIN, total cost including taxes only added up to be SGD187.30 each pax. Awesomeeeee ❤

IMG_2403

Arrived in the airport very early cause we’re excited. 🙂

IMG_2420

Boarding passes

IMG_2407

Usual comfort food before taking planes

FullSizeRender

Mandatory pic with luggage before flying off 😀

IMG_2421

Before the boarding gate, we went to do leg massage. Hehe shiokkkk

IMG_2430

Our plane!

IMG_2434

FullSizeRender (1)

us on the plane

IMG_2441

So happy there’s entertainment on our flight (usually i take budget, except school trips) so yeah 🙂

IMG_2457

watched the secret life of pets otw there~ haha fine i’m a kiddo.

IMG_2442

leg also must take 😀

IMG_2461

Omma’s food

FullSizeRender (2)

Was pretty yummy

IMG_2462

Have Haagen Daaz! My fav flavor, strawberry ❤

IMG_2464

Eating this one the plane ride while watching show on plane, best feeling ever!

IMG_2468

Went to try taking the airport rail for the first time. Hehe it was really easy to find and smth like sg mrt. Just that token is like our ezlink. When you go in, have to tap, when going out, just slot it in the coin compartment. 40baht each.

IMG_2469

The trains seats in bkk have no butt shape thingy unlike sg

IMG_2470

streets of bkk

IMG_2472

IMG_2477

Berkeley Hotel

IMG_2479

Our open bathroom

IMG_2480IMG_2481IMG_2482

IMG_2483

Haha nice water shape. I donno why I have to take pic of this as well….

Anyways, Berkeley hotel is not our fav.. it’s just normal only ah.. like traditional bkk style. There’s this corner with two traditional chairs that is very creak creak we didn’t sit on it. We planned to stay here for two days and then try out another hotel (Centara Watergate Pavillion hotel) for the other two. And the other was more OUR STYLE. So yeah 🙂

My tummy that day was not feeling so good & the first thing I spend money on in BKK was to get Panadol. Thankfully after that was ok. We initially went to the night market near our hotel but it decided to rain heavily so we escaped to Platinum Mall (5mins walk). Only to see that the rain stopped after we reached Platinum Mall. Shag, we felt like poor kitties who were cold, hungry and wet.

IMG_2484

Our first meal in Bkk @ Platinum mall food court

After dinner, we headed back to the night market! 🙂

IMG_2525

Talad Neon night market just next to our hotel

IMG_2501IMG_2505

IMG_2531

cute chocolates

The things sold here are actually cheaper then other places..

IMG_2534

supper!

Thanks for dropping by to read about my day 1 experience in BKK.

Will continue with day 2 very soon! ❤

1

Singapore to Guangzhou 5D4N

We booked an impromptu trip to Guangzhou from 17 Nov 16 to 22 Nov 16, 5D4N! This was my very first time going to China!! We read the review on the smart local and they say Guangzhou is the new Bangkok so, we were inspired to go for a trip to Guangzhou, cause the pictures and all looked so pretty!

DAY 1

Arrive in Guangzhou

Lunch: Tao Tao Ju

Shopping: Shang Xia Jiu

Dinner: Hai Di Lao

Shopping: Bei Jing Lu

Day 2

Attraction: Million Sunflower Garden

Dinner: Bingsheng Pinwei

Attraction: Canton Tower

Day 3

Tea shopping: Fang Chun Tea Market

Dinner: Hai Di Lao

Day 4

Brunch: McDonalds

Attraction: Baiyun Shan

Attraction: Shamian Island

Hightea: Orient Express

Shopping: Shang Xia Jiu

Dinner: Saizeriya

Day 5

Home Sweet Home

17-18 Nov 16

We took an overnight flight on scoot at 10:10pm and reached Guangzhou at an unearthly hour of 2:05am in the morning. The Baiyun International airport was nicer than I expected. But because of the timing, the shops in the airport were all closed! We went on to find a cab to bring us to our hotel. The first few taxi drivers tried to cheat us and quoted us 300 yuan!! I was quite determined NOT to get scammed by the taxi drivers in other countries as much as possible so I had to do my research. Haha so from my research, the taxi from the airport to my hotel is about 120 yuan. I damn aunty so I’ve planned and checked everythingggg before we went Guangzhou. HAHA anyways we managed to get a cab that was willing to charge us by the meter!! YAY! 😀 End up we only paid like 130 yuan or something like that.

We stayed at the Ocean Hotel, it is a four star hotel, situated about 10-15 minutes walking distance from the nearest metro station. We just had to walk a stretch all the way straight to reach, so it’s pretty easy to locate. Anyways, we reached the hotel at 3am and the hotel was nicer than I expected. I thought the name is just Ocean hotel, but didn’t expect it to be ocean and boat themed, so it’s like quite cute. Anyways, we just chilled and loitered around the hotel lobby (cause I didn’t book the extra night), and went around the 7-11 to eat. And chatted with the hotel staffs, we had so much time; the GM became our friend throughout the trip. We waited till about 6am & they took pity on us and gave us early check-in and gave us a free-upgrade once the guests checked-out.  ❤ Damn nice! Haha we were quite thankful.. and cause I could finally escape the lobby where I got bitten by mosquitoes. :/

1st day, we visited the Tao Tao Ju (陶陶居)as it is the oldest dim sum restaurant in Guangzhou. We alighted at Culture Park Metro Station and had a long walk before reaching the Shang Xia Jiu district. Shang Xia Jiu was our favorite place to do our shopping however; we went during November so the clothes were mainly winter wear. We had Hai Di Hao for our dinner and it was awesome! It’s like the Hai Di Lao in Singapore, but that day when we went, there was a performance where the person kept changing his face. The price for the food is also cheaper!

IMG_8578

SG to GZ

 

IMG_8609

Taxi guide 🙂

IMG_8612

Ocean Hotel

IMG_8613

Hotel view from our room

IMG_8640

we got the 3 days unlimited metro access pass

IMG_8643

metro station to shang xia jiu

IMG_8701

finally arrived at shang xia jiu

IMG_8712

this calls for a celebratory selfieeee

IMG_8723

at tao tao jiu for brunch

IMG_8727

hehe

IMG_8749

gongcha in gz is yummy

IMG_8842

at beijing lu

IMG_8849

IMG_8879

damn interesting so we had to try it

IMG_8881

erm tastes like plastic.. haha its v ew.

 

19 Nov 16

2nd day of the trip, we visited the Million Sunflower Garden. It’s probably one of my favorite attraction cause there were many pretty flowers and nice place to take lots of pictures! We took the metro to Jiaomen and transferred to a bus at the interchange. Took about 2 hours long bus journey ride to the place, but I enjoyed the ride cause we got to see the scenery. J

At night, we had dinner at Bingsheng Pinwei 炳胜品味 and tried their water ghost heavy tofu (水鬼重豆腐), roast meat and their bun.. (heard that the polo bun was nice, but it was sold out so we tried the other bun instead, but it’s nice too)

After dinner, we went to visit the iconic Canton Tower. 😀

IMG_8885

our bus ticket for the 2 hours long ride

IMG_8893

bus selfie

IMG_8910

hellloo

IMG_8936

finally arrived at million sunflower garden

IMG_8966

heart

IMG_9192

buy me this housee

IMG_9961

there weren’t million sunflowers though

IMG_9963

haha self-entertaining himself when no-one is looking at the camera

wrfwi

FullSizeRenderFullSizeRender7FullSizeRender9FullSizeRender10

FullSizeRender13

FullSizeRender11FullSizeRender12

 

At Bing sheng pin wei:

 

20 Nov 16

3rd day, we had our brunch at a random restaurant to have wanton noodles. It’s actually quite good. And after that, there’s this pastry shop few shops down & I got this “Ham Shui Kok” that’s like damn nice.. hahahah. The skin outside was crispy but the inside was soft with red bean fillings. Ohhhh memories, I remember that it was so good! Moving on, we headed over to Fangcun Tea Markets (芳村/南方茶叶总汇), it’s a stretch of shops & opposite there are more shops where they sell tea. There’s damn a lot of selection that we were all blur and donno where to start. In the end, we just chose a shop and had a tea session. 😀 Left the shop with huge bags of lavender, rose, chrysanthemum, pu-er, tie guan yin and green tea. Haha I think we went overboard on the tea..?

Afterwards, we headed to Hai Di Lao again for dinner cause somebody got hooked onto Hai Di Lao. *coughs* *the guys*

IMG_0497

the random noodle shop that has awesome wanton noodles

IMG_0495

IMG_0498

ham shui kok

IMG_0504

so beautifullllll ❤

IMG_0507

IMG_0510

tea session

IMG_0513

group pic

IMG_0532

hai di lao

IMG_0534

21 Nov 16

4th day, we went to Baiyun Shan! Took the cable car, went to have McDonalds, we were all damn lazy so we didn’t climb anywhere and just took the cable car down. Took some pictures to act like we climbed. 😀 #asif #fatties

After that, we took a cab to Shamian Island to check out. But there’s nothing much there.. was quite disappointing and it wasn’t even that nice. :p We went to the Orient Express to try out. The concept is fine dining in a train. The food was quite ex and dots.

Headed back to Shang Xia Jiu to our final shopping +get some goodies, dinner at Saizeriya and flew back home!

 

IMG_0658

Took the cable car up to bai yun shan

IMG_0725

it was a totoro kinda day

IMG_0809

weee

IMG_0994

orient express at shamian island

IMG_0990

choo choo

IMG_0982

🙂

IMG_1003

last night at gz, had saizeriya

IMG_1009

night scene in shang xia jiu

IMG_1014

time to fly back home ❤

 

TBH after I booked the flight, I was worried that China’s going to be very different from Singapore and some people told me the toilets there is dots. I got paranoid thinking how is it going to be there and how am I going to use the toilet so I tried as much to avoid using the toilet as much as possible & only went when I’m back in the hotel/ when I’m in shopping malls/ at haidilao. If you’d ask me whether I would come back again, I’d say most probably not because I’ve already been to the places I wanted to visit. I would most probably use the time and money to travel to somewhere I’ve never been to before. I think I prefer BKK more. But if you haven’t been to Guangzhou before, you should totally go and check the places out. J Oh yes, forgot to mention that we had to say we were Malaysians cause GZ ppl doesn’t like Singaporeans.. So yeah I feel so accomplished after documenting my Guangzhou trip after 5 months!!! Took me long enough! HAHA. Till next time! SMILEEEEE!! ❤

The flight tickets were on promotion for SGD216 total for both ways.

We stayed at Ocean Hotel SGD88.75 for room/night so each of us paid SGD177.44 for the hotel.

Expenses I budgeted for myself SGD100/day

Total expenses for the trip: SGD793.44

0

Taiwan blog (Taipei) summary

On the forth day, we planned our itinerary to go to the Leofoo village theme park. Usually I’d plan a day to go to somewhere fun like theme park & thats why Leofoo village theme park became our option. They have a leofoo village resort damn cool cause outside your resort’s window, you will be able to see animals.. so cool, I wanted to stay there but then its too costly as we planned this trip abt late. Anyways, leofoo village theme park has 2 parts: Safari area & theme park area. They say its the disneyland in Taiwan. 🙂

img_3639-1

These cute babies are meekats & they’re my fav animal there!

img_3628

20130808162505_1_TICKET.png

img_3999img_3930img_3783

IMG_3831 (1).JPG

fluffy :>

img_5012-1img_4972img_4945-1img_4873-1img_4772img_4671img_4669-1

img_4721img_4670

img_4602img_4573-1img_4632-1

img_4466

Popped by the land of spirited away: Jiufen, also spelled Jioufen or Chiufen, is a mountain area in the Ruifang District of New Taipei City near Keelung, Taiwan.

img_4447

Lu rou fan- Minced pork rice is a Taiwanese style rice dish commonly seen throughout Taiwan and China’s Fujian province.

img_4394-1

Mala hot pot-Mala Yuanyang Hotpot is in Ximending district along Xining Road.
Damage: NT$499 for lunch (11:30am-4pm) NT$599 for dinner (4pm-5am)
Time limit: 2 hours

Address: No. 30, Xining S Rd, Wanhua District, Taipei City, Taiwan 108

This is the best steamboat I’ve ever had alright.. its the MUST GO hotpot when u go taipei. They have damn good meat, variety, standard is great, dont have to necessary get mala for soup base just cause the shop is named mala (but if u like spicy then go ahead 🙂 ), the best part is their dessert. FREE FLOW HAAGEN DAZ & MOVENPICK ICECREAM

img_4395-1img_4392-1

img_4382-1

Tried mini melts in ximending 🙂 super love the flavor and colours: strawberry milk & cotton candy

img_4118-1

img_4099-1

Its damn high, we tried.. we did

img_4129-1img_4247img_4177img_4366-1

img_4085

First ever din tai feng restaurant!

Din Tai Fung, Xinyi Store, No194, Sec 2, Xinyi Road, Taipei City. (MRT Dongmen Station Exit 5)

img_4083

img_4080

img_4063

fried milk ❤

img_4060-1

smelly toufu

img_4059

img_4058-1

abalone

img_4057

img_4054

went prawning

img_4048

img_5053

This pretty sums up my Taiwan trip. It was my first time going there, going with people I love. Hope to go back in the future 🙂